Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

Baiklah mengenai blog saya, actually saya baru start berblogging balik, saya dah lama create blog ni iaitu pada tahun 2010, and sekarang baru nak start blogging semula semenjak dah cuti sem ni, dan insyaAllah akan berterusan sampai hari hari yang mendatang.

Mengenai blog saya pula, actually more to personal posting and share something yang berguna untuk orang yang bacanya. Dan kadang ada juga membuat review tentang something yang saya guna or review tentang blog orang lain, but yang paling main nya adalah posting about my personal life.

Siapa saya?
Nama saya, Erin Isa, dan pada tahun 2016 ni saya berumur 20 tahun dan sekarang masih melanjutkan pelajaran di peringkat diploma dalam bidang english. Namun begitu saya tak ada lah power mana pun cakap english, tapi alhamdulillah day by day I improve myself. Hehehe, tapi ambil bidang english pun, saya lebih selesa cakap bahasa melayu, hehehe. 

Apa yang saya mahu capai menerusi blog saya pada tahun 2016?
Impian saya agar blog saya ni dapat jadi sebagai sumber rujukan bagi orang lain, dan kalau ada yang ingin saya review tentang story mereka atau barangan mereka, saya sudi menolong. Dan juga agar saya boleh share sesuatu yang bermanfaat kepada orang lain, dan akhir sekali agar masa lapang saya dapat terisi dengan berblogging. Hehehe dan haruslah, semua orang nak increase kan follower kan? Termasuk lah saya. 

Jadi, bagi sesiapa yang ingin join segmen ni, boleh Klik banner warna oren kat atas tu ya. Mari kita tambahkan follower kita sama sama, dan boleh kenal antara satu sama lain.
Selamat mencuba!


Comments

  1. salam perkenalan..
    singgah dari segmen yg sama..:)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... BW segmen, follow sni kalau blum follow..
    http://lorong-cinta.blogspot.my/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  3. Terima kasih sebb sudi ikuti blog dan sertai segmen yang saya anjurkan. :)

    ReplyDelete
  4. Salam kenal.
    Singgah joint segmen yang sama

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum… Abam Kie datang dari segmen yang sama. Tersuka tanpa sengaja kat blog ni jadi abam folo lah ye. no 204.

    http://www.zukidin.com/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete
  6. singgah dan follow sini 209 dari segmen yang sama :)

    http://www.anajingga.com/2016/01/segmen-jom-tambah-follower-blog-2016.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

Popular Posts