First Giveaway by Nuruleaida


Anyone yang rasa nak bercuti ke Gambang Water Park? Tak kisah lah cuti sekolah dah habis ke, weekdays boleh bawa juga kan hehe and of course to myself sebab aku belajar dekat kuantan and tapi tak pernah jejakkan kaki di Gambang Water Park, eh pernah jejak tapi tak pernah main dekat dalam tu lagi, jejak sebab ada dinner untuk course aku je. HEH.Okay, so,  korang boleh join GA dari kak Nuruleaida ni, kalau nak mencuba nasib!

So, dengan ada nya giveaway dari NuruleAida ni, aku pun cuba lah nak join mencuba nasib, mana tahu kot kot dapat ticket free nanti boleh lah aku pergi dengan roommate aku kan? Hehehe doakan lah agar aku terpilih ya. Teringin sangat nak pergi, sebab aku memang suka pergi theme park ni, kalau diberi pilihan honeymoon, aku akan pergi tempat tempat macam ni je, hahaha umur dah angka 2 kat depan tapi still macam kanak kanak. 

Dulu waktu gambang water park first buka, aku tak dapat pergi pun, pergi just singgah macam tu je and beli souvenir sebab waktu tu nak masuk dia agak mahal dan mak dan ayah aku tak mampu lah nak bayor, kita dah besor besor, sedangkan budak budak pun dah mahal waktu tu,
tapi sekarang harga dia dah murah, so I want to try my luck lah!

Hehehe, sesiapa yang berminat untuk joing GA ni,boleh lah klik banner di atas ya!
Selamat Mencuba! 

Comments

Popular Posts