Thursday, October 20, 2016

Muka sombong

Salam everyone!

lately ni saya busy sangat dengan hal hal dekat kolej especially assignment lah kan, itu memang tak boleh lari dari orang macam saya yang student ni, and ni lagi beberapa hari je nak masuk study week and lepastu final. *argh*

assignment tinggal lagi 3-4 macam tu and havent do it yet sebab serious malas gila kot? *tolong jangan jadi mcm saya* lepastu dengan event kat kolej, final project yang kena duit beriban sangat tu, lepastu dinner untuk course yang saya ambil pulak ha lepastu saya pun jadi fade up dengan kehidupan. hahaha sampai pergi kelas muka pun dah mcm takmau belajar lepastu lecturer pun tegur,
"why you look so angry" actually bukan first time kena tegur macam tu, banyak kali dah since I was in high school dah. sampai tak tahu dah nak explain macam mana. not just a lecturer tapi student pun tegur macam tu, some of them siap cakap "cuba senyum sikit, takut nak tegur muka garang sangat"

I can't do anything about my face, sebab saya memang dah dilahirkan dengan muka marah. jadi bila orang tanya macam tu, saya hanya mampu senyum, sebab malas nak explain lebih lebih. serious susah kan bila ada muka yang garang macam ni. saya tak garang pun la, saya okay je :(

korang pernah tak ada pengalaman macam ni? bila orang asyik tegur muka korang nak marah lah garang lah sombong lah, ha yes sombong tu pun sama. fade up gila kot. hahah tapi nak buat macam mana kan? hidup perlu diteruskan kihkih.

No comments:

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png