Saturday, August 20, 2016

It's been a long time.

Hey!

Lama tak update story dekat sini, lately ni busy sejak dah masuk semester 3 ni, banyak benda kena focus, dan dah start buat assignment pun. Dan banyak subject yang tough tough.  Masa nak update blog tu memang tak ada, ni dapat update pun sebab aku duduk dekat rumah. Ada wifi lajuuuuuuuuu. So, I took this chance to update my blog.

Actually, banyak benda nak cerita, yang paling penting moment waktu buat travel log dekat gua tempurung, dapat river tubing dengan kamal adli, sumpah tak tipu. Nanti aku cuti mid sem, aku try update moment dekat sana dengan kamal adli.

Rasanya cam sampai sini je kot yang aku nak taip, taktahu dah nak cakap apa lagi. Hahaha, ok lah tu je. Bye !

No comments:

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png