Sunday, August 21, 2016

aku musykil.


Hey,

aku dah sampai kolej pun ni, sampai sampai je terus bukak laptop and main game yang disyorkan oleh akak sedara aku semalam, Criminal Case dekat fb, dan sampai sekarang jadi addict dengan game tu, cari benda tersembunyi and selesaikan case pembunuhan, curlas kau.

tapi ada satu yang aku musykil sampai harini, asal letak kepala dekat bantal, baring je atas katil dekat hostel ni, confirm mengantuk, nak tidur. yang paling aku musykil tu dekat kolej je rasa macam tu, dekat rumah takde pulak, kemain cerah je mata aku. asal dekat kolej je mengantuk dia ya ampun.
dah lah esok ada test biscom. lepastu pulak, kelas pagi pukul 8. kelas boring pulak pagi tu, macam mana lah aku nak tempuhi hari esok dan seterusnya. semoga cepat sikitlah habis sem ni. aku dah bosan gila nak mampus.

sekarang aku nak tidur kejap, masih ada sisa waktu yang berbaki ni, bye.

No comments:

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png