Saturday, January 16, 2016

Sakit.

Sebab selalu sangat simpan dalam hati.
Kalau sakit pun, tahan je.
Sebab kalau crrita drkat orang, orang takkan faham

dan,

Aku sendiri pun tak faham dengan apa yang aku rasa.
Mungkin, sebab terlampau banyak bebanan dalam kepala yang aku dah lama simpan

Tengok orang lain bahagia,
aku pun nak rasa bahagia.
Tapi, bahagia bukan untuk aku.
And. It will never be.

Kadang aku mencari cari dimana kebahagiaan aku?
Aku bahagia, bila tengok wajah anak buah aku.
Gelak tawa mereka, kenakalan mereka buat aku tenang.

tapi,
Aku manusia. Rasa sakit nya tetap ada.
Tenang macam mana pun aku, tetap akan sakit diakhirnya.

No comments:

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png