Friday, January 8, 2016

New sem started!

ASSALAMUALAIKUM!
Seharian semalam tak update rasa pelik betul, well aku dah start new sem for this year
dan semalam agak busy juga mengangkut barang barang masuk dalam hostel baru untuk sem baru ni
dan juga kena daftar dan berpanas panasan.
Heheh,

So far, my new sem ni quite okay lah, tapi sebab class kami belum start lagi, so agak rehat juga lah minggu ni. Hehehe.
Cuma masa nak update blog tu tiada disebabkan ketiadaan wifi dan aku terpaksa menggunakan data peribadi huhuhu data ye bukan dara!

Nak tunggu internet burung hantu memang aku sempat melelapkan mata dulu, sebab aku guna internet burung hantu untuk menonton dramaCinta Si Wedding Planner, Cik Cinderella dan Encik Tengku, Aku Pilih Kamu, di tonton.my

Jadi bila nak update blog memang susah.
Okay lah aku update lagi, nak pergi kafe. hehehe bye.

No comments:

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png