Sunday, January 3, 2016

Moment with T-ARA

Assalamaualaikum.

okay, harini aku nak tunjuk some sneak peak waktu aku pergi konsert T-ARA tahun lepas dekat Danga Bay, 29 March 2015


so ni adalah dimana tempat yang aku duduk waktu konsert tu, tapi aku tak duduk pun, aku berdiri hahaha. disebabkan aku lewat sampai, jadi aku tak dapat lah pass vip untuk duduk dengan selesa dan tengok t-ara dengan selesa. tapi tak apa lah kan, at least aku dah sampai dekat situ huhuhu.


okay ni, aku dengan adik angkat aku, tengah tunggu T-ARA untuk perform. excited betul time ni, and kaki dah lenguh gila menunggu, sebab before diorang perform tu ada magic shows, and pertunjukan magic tu quite interesting jugak lah. 


and here it is! T-ARA baru keluar untuk perform, masa tu first song yang diorang perform, kalau aku tak lupa adalah SUGAR FREE! aku punya jerit masa tu, ya Allah, sampai tak ada suara, ya lah excited punya pasal sebab dapat tengok T-ARA perform live depan mata even tempat aku jauh dengan stage. tapi berpuas hati.


walaupun aku jauh dari stage, tapi aku dapat juga ambil gambar dorang dekat stage and im so satisfied with my self sebab berjaya! hahahaha. i can see, from left, Hyomin,Qri,Boram,Soyeon,Jiyeon and Eunjung dan sebelah Eunjung tu MC pada haritu.


okay ni close up sikit muka t-ara, hahaha ni dekat skrin yang disediakan dekat tepi stage. puas hati jugak even jauh dari stage tapi dapat tengok dekat screen muka my bae semua ni! cantik sangat diorang. and time ni dorang perkenalkan diri dorang
"Hello Malaysia, we're T-ARA!"
semua orang menjerit time tu, termasuklah aku, aku punya jerit jangan cerita lah, sampai orang sebelah tengok tengok, HAHAHA aku peduli apa, kalau dah fangirling! 


aku ingat lagi waktu ni, Soyeon tanya penonton

"Are you guys HOT?"

penonton jawab

"YESSSSSSSSSSSSSSSSS!" (termasuk aku)

then Soyeon replied with,

"WE ARE MORE HOT BECAUSE OF YOU GUYS!!!!!!"

and the audience semua SCREAM OUT LOUD! termasuk aku, sampai aku tak ada suara time tu. Hahahaha.

diorang sangat sangat friendly, even aku tak dapat greet and meet them face to face, tapi cara diorang layan penonton masa tu, amat memuaskan. and I can said that T-ARA are the best group with the best fanservice, kalau tak percaya,boleh youtube / google!
despite dorang punya rumors about bullying tu yang mana rumors tu memang tak betul pun, but till now netizens are still believe in it, mungkin dorang bodoh sebab tu dorang still percaya. LOL


Ni pula, goodbye stage dorang. time dorang nak tinggalkan kitorang semua tu, ya Allah sedihnya, hahaha. How I wish they will never say goodbye, and nak show tu tak berakhir, dorang perform lebih kurang 12-14 lagu kalau aku tak lupa, since benda tu dah lama sangat but still terpahat lah moment nya dalam ingatan.

actually aku ada beribu gambar waktu konsert tersebut, tapi aku cuma post sikit ni je, and ada video juga antara gambar gambar, tapi aku terpaksa post sikit ni je sebab, aku penat lah nak menaip nak menunggu loading video tu diupload. hahaha kalau nak tengok how t-ara perform pada malam tu, boleh pergi youtube, and taip "t-ara at danga bay 2015", confirm ada punya. banyak.

orang akan cakap, "WHO'S T-ARA, AKU KENAL SNSD JE", like my lect said lah waktu dekat kolej, tapi tak ada lah dia cakap "kau aku" dengan aku, cuma dia tanya, hahaha and I explain about T-ARA to her very well. even explain pasal t-ara dekat dia pun aku rasa proud with myself, lol

my wish was, aku nak T-ARA diterima semula dekat korea, to all k-netizen you guys are dumb as hell. korang tak nampak ke how's t-ara perform sekarang ni? they are being well known dekat china, and all c-netizen terima dorang. and all the awards they've got, untuk siapa? untuk banggakan korang juga k-netizens. 

okay, aku patut stop sebelum aku complain panjang tentang ketidakpuashatian terhadap k-netizen dekat sini, hahaha

last but not least, aku harap aku dapat join lagi concert macam ni, but concert only with T-ARA, amin amin. thats my wish! 


p/s : watermark yang ada pada gambar tu, adalah username aku di my fangirl account, tapi nama tu dah pun ditukar. tu nama lama. hehe.




No comments:

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png