Thursday, January 28, 2016

followers berkurang & JOM FOLLOW! SAYA FOLLOW BACK!

ASSALAMUALAIKUM

Hi korang, lama jugak aku tak update new entry ni sebab wifi dah kena limit kuota sekarang tinggal unlimited basic je. Huhuhu, jadi nak tungu dia loading untuk buka site blog ni memang lambat lah cerita dia kan.

So, harini aku sempat update since wifi mcm okay sikit even belum masuk kuota baru lagi, aku baru perasan yang followers blog aku makin menurun. haritu #206 followers, sekarang tinggal #200 je. sedih hati kita. kita ingatkan korang korang ni unfollow kita, rupanya sebab blog dah tukar rules yang baru untuk follow.

Haih. penat juga la menunggu sampai #206 walaupun tak berapa banyak, tapi bagi aku yang belum mencecah #1000 ni pun rasa macam ish, kenapa lah blog ni remove.

TAPI,
takpelah, kita cuba move on dan cari followers yang lain, so bloggers yang lain jom lah follow saya, saya akan follow korang balik! :)
ni bukan segmen, tapi macam segmen tapi bukan juga, follow sukasuka je, sama sama follow okay?



No comments:

Post a Comment

Sila jaga kata kata anda.Terima kasih.

 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png