Saturday, January 2, 2016

020116 SATURDAY 12:10AM

entry dalam blog ni memang banyak aku buang.
aku start blogging dari zaman 2010. dan waktu tu sebenarnya aku ada blog lain.
first blog was created adalah blog tu tapi sekarang blog tu jadi private blog for my own self.
kalau nak bagi orang baca pun kena tunggu aku mengadap ILAHI.

and actually blog ni ada post dari zaman 2010-2013
but all of the post was deleted.
yes deleted.
sebab? sebab aku tak nak kenang kisah lama.

and starting from 2014, aku dah start a new life which is i'm not a school students anymore
dan rakan rakan dari zaman sekolah semua dah lari daripada aku.
yeah, im not even SHOCKED pun sebab aku tahu siapa yang jujur dan tak.

so people, kalau nak tahu tentang hidup aku kan
memang sedih. entah lah tapi memang sedih. kalau aku cerita kan dari awal sampai akhir
belum sempat akhir pun aku dah nangis.
maybe ni lah bad luck untuk orang yang tak ada paras rupa macam aku ni.
orang selalu judge aku. and cakap aku jahat
oh yes i am.

terima kasih untuk semua kata kata itu. im so thankful
lepastu, ingat lah, aku ni kalau diam maknanya aku menyimpan dendam
ye aku berdendam. kalau sikit je salah kau buat pun aku ingat.
so, beringat lah. bye
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png